Strona główna » Informacje prasowe » Aktualności » Drugi etap kampanii ...

Serwis rekrutacyjny MonsterPolska.pl wystartował z drugim etapem kampanii radiowej.

W spocie wykorzystane zostało nowe hasło „Codziennie nowe oferty pracy na MonsterPolska.pl".

Nowe hasło w prosty sposób nawiązuje do naszej oferty, skierowanej do kandydatów poszukujących pracy. Chcemy w ten sposób dać do zrozumienia, że nawet jeśli danego dnia kandydat nie znajdzie oferty dla siebie, może liczyć na to, że następnego dnia natknie się na ogłoszenie odpowiadające jego wymaganiom. Każdego dnia w naszym serwisie pojawiają się nowe ogłoszenia - nowe hasło uświadamia kandydatom szeroki wybór ofert pracy, którego mogą spodziewać się korzystając z naszej strony” – mówi Bartosz Struzik, dyrektor zarządzający MonsterPolska.pl.

Drugi etap kampanii odbędzie się w dniach 9-31 maja. Spot będzie można usłyszeć na warszawskich częstotliwościach radia Kolor, RMF Maxxx, Eska Rock oraz Rock Radio. Za produkcję spotu i zakup mediów odpowiada dom mediowy Code Media.


MonsterPolska.pl oferuje dostęp do ponad 4,5 miliona ofert pracy w ponad 40 krajach. Serwis, będący częścią globalnej grupy Monster.com, realizuje zarówno rekrutacje lokalne, jak i te o charakterze międzynarodowym. Skuteczność rekrutacji zwiększają dedykowane rozwiązania technologiczne i komunikacyjne, tworzone w odpowiedzi na zmieniające się̨ potrzeby rynku pracy.
Sections
©2011 Monster - Wszystkie prawa zastrzezone - U.S. Patent No. 5,832,497 - NYSE: MWW - V: 2017.19.0.43-320